måndag, december 11, 2006

Jag VANN U2 tävlingen!

För en tid sedan hittade jag en tävling som hette Vinn exklusivt U2-paket. Jag älskar verkligen U2 och tycker att Bono är fantastisk, så rubriken sög naturligtvis till sig min blick.

Jag var dock stressad och hade verkligen ingen lust att skriva en motivering för att delta - jag hatar verkligen sådant. Men samtidigt tänkte jag att det är ju en alldeles fantastisk tävling och om jag inte fyller i ett svar nu kommer jag att glömma det. Hastigt fick jag fylla i en motivering som speglade min känslor för U2, det var inte så svårt, jag älskar ju U2! Motiveringen gick tydligen hem hos juryn, vilket jag är hemskt glad för. Jag vann första pris: U2:s tidigare utgivna album,U218 Singles cd+dvd, U2 ZOO TV dvd och U2 merchandise.

Min motivering: Beautiful Day är skratt. Sometimes you can´t make it on your own är ensamhet. One är Nostalgi. Where the streets have no name är seger. U2 är bandet som får en att känna allt!


Bild från U2.com

Inga kommentarer: