onsdag, augusti 16, 2006

Kändiskyssar


För en ganska lång tid sedan skrev jag om en bekant till min syster. Denna tjej måste vara alldeles extraordinär för hon har hånglat med Bono. (Det går en stark våg av avundsjuka genom kroppen här). Bono är ju magisk!

Hur som helst så bloggade jag inte så ofta under den tid jag skrev detta. Följdaktligen går jag inte tillbaka och tittar så mycket. Men det gjorde jag nu och hittade denna kommentar till inlägget:

Hej! Din kompis som har hånglat med bono - tror du hon skulle kunna tänka sig att berätta om det? (anonymt helt ok såklart). Jag håller nämligen på med ett radioprogram om raggtekniker, däribland backstage-tekniken..

Mvh Ulrika på P3 (ulrika.lindqvist@sr.se)

Jadu Ulrika, jag gissar att det är lite sent nu. Men intressant program detdär. Jag hade gärna hört en lång och detaljerad beskrivning om Bonokyssen. Backstage tekniken också för den delen.

Det kanske kommer fler U2-konsterter.


You can run from love
And if it’s really love it will find you
Catch you by the heel
But you can’t be numb for love
The only pain is to feel nothing at all

Bild från u2.com

Inga kommentarer: