onsdag, december 06, 2006

The prom!

Eftersom bilduppladdningen på blogger har varit lite knepig, har jag inte kunnat visa att jag köpt balklänning! Det är inte precis klänningen på bilden (min har dock samma fina sjöjungfrumodell). Min klänning är dessutom rödaktig och har ett lite annorlunda liv. Jag ville inte lägga ut bild på mig med klänningen på än. Den måste sys in först.

Lite tidigt för att köpa studentbalsklänning kan tyckas. Men jag ville verkligen inte stressa i sista stund. Dessutom sägs det att det blir utplockat strax efter jul.

Av en händelse gick jag och mamma in på Ramona Design, men jag hittade bara en, och den var lite kort. När vi ändå var i farten med letandet så gick vi till Tony´s Högtidskläder ett par dagar senare. Där var den! Det var en av de första jag provade. Sedan provade jag en hel massa andra, men jag var fast. Den är av märket Blue Moon från Romantica. Ni som ska köpa brud-, bal- eller festklänning: gå till Tonys! De var verkligen superduktiga där!

Då var det bara kläder till själva studentdagen kvar. Känns stabilt.

Inga kommentarer: