tisdag, december 19, 2006

Kryssning med RG

Har varit en dålig bloggare i helgen eftersom jag varit i Stockholm och busat. Jag åkte upp på lördag morgon och blev mött av Matilda, Malin och Danne. Vi åkte kvickt hem till Ebba, åt helt fabulös köttfärssås och spaghetti som Danne fixade och gjorde oss klara för kryssningen!

Vi åkte med Silja Line Festival. Det var sjukt underbart att träffa alla sötisar från sommarlägret, men hjälpes vilka konstiga människor det fanns med, Sergej from Russia toppar den listan tror jag bestämt. Och så var det dålig musik. Annars var allt bäst!

Hoppas på att få lite kort av Malin sedan!

Imorgon är det terminens sista prov. Det är hur kämpigt som helst med tanke på att jag redan har jullov i huvudet. Det började i torsdags, då var vi ute det blev inte sent, men det är illa nog att gå ut på en torsdag. Sedan flöt det på med Stockholm och jag har sällan pluggat så lite.

Imorgon ska jag och lillebror gå på jul-trad-i-ton på Göteborgsoperan. Jag ska också hämta ut biljetterna till Horse show som går av stapeln i februari. Jag bokade biljetter till mig och Marika idag!

Inga kommentarer: