söndag, december 31, 2006

Gott nytt år!

Idag är det nyårsafton men humöret är inte direkt på topp. Jag är så jävla trött på att inte kunna andas ordentligt, idag har det hakat upp sig rejält och Bricanylen gör mig så sjukt darrig.
Jag känner mig svag i benen, kan inte sätta i örhängena osv. Att locka håret känns det som att jag kan glömma just nu.

Allt jag vill göra är att lägga mig i soffan med mitt duntäcke som sällskap. Där kan jag och Bridget Jones gråta ikapp över våra liv. Men det där är önsketänkande. Idag får jag inte vara ledsen. Nu är det bara att limma på fasaden och göra de förbannade lockarna.

Nåväl, det blir säkert en trevlig kväll, vägen dit känns bara så lång just nu. Efter tolvslaget ska jag ha lämnat detta humöret bakom mig.

Ha en fin nyårsafton nu!
Vi ses nästa år!

Inga kommentarer: