torsdag, december 07, 2006

Pluggdag

Nu börjar jag bli rejält slut i huvudet. Har pluggat i princip hela dagen, men det känns som att jag blivit effektiv först nu. Imorgon ska jag ha prov i Turism och Resor, och ha en inlämning i Kreativt skrivande. Inlämningen fick jag slänga ihop nu för jag vill gärna fokusera på provet.

Det kommer att bli en del plugg i helgen också, men imorgon kommer ett välkommet avbrott. Jag och Daniel ska på julmiddag hos Niklas, som Daniel pluggar med och hans flickvän Hanna. Det kommer även lite andra par från handels som jag inte träffat. Känns bra med julmiddag i min jakt på julstämning.

På lördag hoppas jag stenhårt på att Nora har tid att jul-fika-dejta. Hon skulle på något möte också.

Bilden kommer från Lisebergs hamn, innan jul 2004. I sällskapet jag var där med ingick Daniel. Visst tyckte jag han var charmig redan då, men jag kunde inte ana att vi skulle bli ett par. Tänk så underbart det kan bli!

Inga kommentarer: