måndag, september 04, 2006

Stockholms-weekend

Har varit dålig bloggare i helgen för jag har varit i Stockholm och haft kul med vänner från RG.

Hela fredagen tillbringade jag med med Sebastian, hans två vänner och Micke från Ljusdal. Först skulle Sebbe fixa något kraffs till sin fina Chevelle, sedan åkte vi raka vägen och badade. Bada - i september. Det var skönt i vattnet och pappas stolthet har fått sig en knäck eftersom han alltid vill vara i först och sist varje år. Well, risken finns ju att han lyckas, men nu är han förkyld. Moaha!

På kvällen blev det grillning i Sebbes föräldrars idylliska äppelträdsträdgård, utanför deras jättefina hus på värsta söta gatan i äkta Lotta på bråkmakargatan stuk. Det var hemskt mysigt och hambrugarna blev superbt goda. Rasmus sa minst tio gånger att han skulle minnas dem för resten av sitt liv.

På lördagen kom världens sötaste Malin och Ebba som jag har saknat sååå mycket! De, Sebbe, Rasmus, Matte, Micke x 2, Petra, Lena och jag skulle spendera resten av helgen i skärgården på Ebbas egna ö!

Det blev en mysig middag i solnedgång, en hel massa tjejsnack, sconesbakning innehållande skumpa och massa mys.

Det var en jäkligt mysig helg med mysigt RG-folk. Kan knappt bli bättre!

1 kommentar:

SebbePunk sa...

krafset var tändkabelhållare, utan "krafset" briner tänkablarna upp pga värmen från headerserna och då dör motorn! tvärt! de du sofia! nä, jag bara skämtar. du, hur länkar man till andras sidor i texten så där som du gör helatiden? puss o kram!