fredag, september 22, 2006

Hååål i öronen

Idag var jag på vårdcentralen för att min dumma förkylning aldrig ger sig. De kan naturligtvis inte göra något åt den, men jag ville kolla så att det inte var någon infektion. Det är ju dumt att gå runt och må skit för länge då liksom.

Hur som helst så var det ett virus, som MÅSTE gå över snart. Hade i alla fall turen att få träffa en av de bra läkarna (kan lova att det är väldigt blandat på vår vårdcentral, I know them all..)

Vad gjorde jag då efter läkarbesöket? Det blev ju ingen shopping på apoteket som jag hade trott. Så jag gick och piercade öronen istället. Det kändes som världens bästa medicin!

Sedan lyckades jag ta mig hem i den fantastiska sommarvärmen. Det var dock lite jobbigt i mitt trötta tillstånd, men det funkade.

Inga kommentarer: