torsdag, september 14, 2006

Migrän

Jag har fått någon dum förkylning som gör att jag får sjuuuk huvudvärk. Det går lite upp och ner, ibland gör det så ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så det gäller att ta det lugnt.

Mitt i allt detta ringde Sebbe, vi hade inte pratat på evigheter. Han lever ett lite roligare liv än mig nu. Jag läser Dostjevskij och han läser Rocky. Jag pluggar han festar. Därför var det hemskt kul att prata, men det fick sina konsekvenser. Sebastian, säg inte så roliga saker jag får så jäkla ont i huvudet när jag skrattar.

När vi hade lagt på så däckade jag och sov fyra timmar. Jobbigt med huvudvärk, men soft att sova!

Nu kommer snart min mami hem och hon har lovat att köpa glass med chokladsås åt mig. Mums fillibabba!

1 kommentar:

SebbePunk sa...

förlåt... krya på dig och ät inte glassen för snabbt, då blir det brainfrees!!! puss o kram!