lördag, september 30, 2006

Sjukling

Oh, nu är jag alldeles oerhört fed up på att vara sjuk. Jag har någon form av virus, sa de hos läkaren förra veckan. Men nu funkar det inte så bra längre för att när jag mår som jag gör idag, så kan jag omöjligt vara i skolan. Till exempel. Imorgon skulle jag jobba. Lycka till.

Denna veckan har i och för sig fungerat rätt bra i skolan. Har hunnit med allt och pluggat i tid.

Jag och Daniel var och tittade på Pärs nya lägenhet igår. Han hade gjort den hur fin som helst. Väggarna i vardagsrummet var gröna och jag blev nästan lika grön av avundsjuka. Den lägenheten vill jag också ha!

Daniel fixade min mobil i torsdags, det gick inte att överföra filer innan. Nu har jag Vertigo som ringsignal. Vad skulle man ta sig till utan karlar? Mobilen då inte bli fixad.

Inga kommentarer: