lördag, september 23, 2006

Snurrigt värre

Jag höll alldeles nyss på att avsluta min prenumeration på tidningen Glamour. Jag tog något proverbjudande för att det är kul ett litet tag (att man fick jättefina smycken från Pilgrim bidrog också lite), men nu var det dags att avsluta!

Himla praktiskt att det går att avsluta prenumerationen på nätet, tänkte jag eftersom det är lördag. Så jag gick in och började leta, men hittade ingen lämplig länk till att avsluta prenumeration. Åh vad störande, då måste jag vänta till måndag och så kommer jag glömma av det!

Problemet var dock att jag var inne på Cosmopolitans hemsida, inte Glamours.

Smart Sofia!

1 kommentar:

SebbePunk sa...

Åh! prenumererar du på cosmopolitan?! Lätt en av världens roligaste tidningar! Allt smaskigt sex babbel och öh... ja det e väl därför jag tycker den e bra, cosmo har lärt mig allt jag kan...not!