tisdag, juni 20, 2006

Trendigt?!

Detta är lätt skrattretande. Första gången jag såg annonsen om denna sko trodde jag att det var ett skämt.

De kallas Crocs och är plastiga, färgglaga och ser ut som träskor i gummi typ. Det märkliga är att de verkar ta världen med storm. Jag tycker att de är vidriga, fast det är säkert en vanesak. Det är bergis en tidsfråga innan alla har dem.

Faktum är att jag redan tycker att de rosa på bilden nedan inte alls är så farliga. Vart är världen på väg? Eller framför allt, vart är jag på väg?


Bild från Aftonbladet

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG! ALLA I KENTUCKY HAR DEM.... det ar vidriga tycker jag med, fast jattebekvama tydligen... funderade pa ifall sverige har dem... tankte kopta ett par med mig till mamma, de liknar skorna hon har pa sag da hon pysslar i tradgarden, krattar m.m haha
har manga dem i sverige?

Fialottan sa...

Isabelle: Där ser man! :)Jo de ska tydligen vara jättesköna, tror att det var "båtskor" från början :) Har aldrig sett ngn som har dem (tack och lov), men de annonserar massor och de finns i affärerna, så det är väl en tidsfråga. Ser fram emot o få träffa dig snart! Tänk att du ska komma hem nu! :)