fredag, juni 02, 2006

Hänt i veckan!

Det har varit en så sjuk händelserik vecka som rullat förbi. Har haft superduper mycket att göra i skolan. När det sedan dyker upp andra saker också blir man helt matt. Känner mig helt trött i huvudet för jag har haft alldeles för mycket att tänka på, under en alldeles för lång tid.

Igår tog Max studenten. Grattis till dig!

Idag var det mest mysdag i skolan, tid för att andas ut för somliga, andra fick spurta som sjutton för att hinna klart med sina sista arbeten. Jag tillhörde såklart den sistnämda gruppen..

Fick även besked om att jag kan få tenta upp Matematik B till VG efter sommaren för att jag var "så nära", jag hade typ en poäng från att få VG. Vill klara det, men det känns jobbigt. Vad ska du göra i sommar? Vad svara man då? Plugga matte! Nej lite annat blir det också. Eller jättemycket annat för den delen.

Imorgon bär det av till Jönköping för att gå på kusin Julias konfirmation.

Inga kommentarer: