onsdag, juni 21, 2006

Fantasy

Jag har som bekant haft det lite tråkigt i några dagar nu. Men igår kom glädjen som ett brev på posten, (om man ska överdriva rejält). Fick ett prov av Britney Spears parfym Fantasy, jag som hade glömt att jag beställt det! Var inte helfrälst dock, tyckte att den var lite för söt, luktade nästan choklad.

Köpte däremot en parfym på flyget hem från Grekland jag gillar very much! Salvador Dali Daring Gold var namnet på den! Fick det till flyplanspris dessutom!

Jag skulle eventuellt ha åkt till Freeport med Therese imorgon men Daniel skulle vist vara ledig så vi får se om vi hittar på något. Pär säger att han inte ska flytta till Älvsbyn nu, vilken lättnad! Det skulle vara jättetrist om han bestämde sig för det. Eller nej. Det får han inte ändå.

Inga kommentarer: