söndag, juni 18, 2006

Köpbegär och ljuv musik

Sitter just nu och lyssnar på Joss Stone, hjälpes vilken röst! Bravisimo! Tidigare hade jag bara hört Super Duper Love och You Had Me och tyckte att de var bra. Jag har alltid tänkt att jag skulle lyssna på mer men så har det runnit ut i sanden. Typ.

Men så i torsdags skulle jag och Daniel hem efter fotbollsmatchen. Vi satte oss i bilen å han sa Fan vad jag inte är sugen på att lyssna på hårdrock nu. Jag bara Öhh okej och tänkte att han hade blivit knäpp eller nåt. Men så blev det Joss Stone, som värsta ahaa upplevelsen.

Igår innan jag skulle lägga mig så läste jag en del bloggar. Hos Glamourprinsessan (och på tusen andra ställen) är det länkat till Asos. Har sett det jättemånga gånger men aldrig tagit det stora steget och klickat. Det gjorde jag igår. Shit vad mycket fint! Hjärnan skriker vill ha, vill ha, vill ha och köp, köp, köp.

Inga kommentarer: