torsdag, juli 20, 2006

Typiskt också

Daniel ska ha spelning ikväll med hans gamla band Mother Pearl, som visst har fått liv igen. Hade gärna velat gå men vi ska till Småland tidigt imorgon, så det blir antagligen för sent. Utomhus och allt. Ska se om jag kan övertala pappa till lite sen övningskörning. Högst osannolikt i och för sig.

Min, min, min, saknade! (basisten såklart)

Apropå saknad basist:
Igår hade jag jättetråkigt och längtade efter Daniel (jag är inte alltid såhär hopplöst längtande, bara när han snart ska till Norrland och jag till Stockholm). Hur som helst så tittade jag på Ordjakten (mindre roligt). Där saknades i alla fall ett ord. Jag satt och klurade och tänkte att nu får jag sluta tänka på Daniel. Gissa vad ordet var? Jo, BASIST! Ödet, jag säger då det!

Inga kommentarer: