fredag, juli 14, 2006

List-tajm

Har varit lite osugen på att blogga idag. Fint väder = En Fia som ligger och steker i solen med mp3: n på hög volym.

Igår spelade jag tennis. Det gick inte alls så bra, men det var grymt skönt att ge järnet en stund.

Anledningen till det var att vi hade varit i stan för att Daniel skulle köpa strängar. Jag hade liksom inget ärende och jag var (tro det eller ej) inte shoppingsugen så jag råkade föreslå att vi skulle äta på Warehouse. Det var gott. Och det var mycket.

Vaknade klockan: 9:30
Har gjort idag: Städat, solat, målat min lilla byrå, duktiga mig.
Väder: Soligt, men med ökande molnighet, buu för det!
Humör: Fantastico!
Har på mig: En blommig bikini.
Frisyr: Uppsatt i hästsvans med en jäkla massa spännen.
Låt: U2 - The playboy Mansion.
Jippie: Min mobil är lagad och förhoppningsvis frisk.
Rackarns: Jag har målarfärg på fingarna och under fötterna.
Händer imorgon: Dagstripp till Varberg. Sommar. Sol. Shopping. Yeah.

Inga kommentarer: