måndag, juli 03, 2006

Shoppingtur

Idag var det rolig shopping må jag säga! Köpte en ny väska och nya skor/sandal/tofflor. Väskan var glansig i silver, och tofflorna var orangea o himla sköna - tyckte att de var bra på sommaren när man ska till stranden.

Båda var ganska begränsade i användning men det är kul att ha lite att växla med. (Jag brukar mest ha stilrena färger, mycket vitt och en del svart).

Apropå kläder drömde jag en lustig grej inatt. Att jag skulle gifta mig. I fel klänning. Jobbigt läge liksom! Den var svartaktig på nederdelen tror jag och lite för kort. Dessutom var min håruppsättning fel. Har drömt detta tidigare, läääskigt.

Nu är det inte så att jag hade tänkt gifta mig. Tittade på något norskt program på SVT igår. Det handlade bland annat om ett misslyckat bröllop. Peppar peppar vad hemskt! Drömde massa mysko inatt, om spöken till exempel. I min skola. Ja, jag är nog lite knäpp.

Inga kommentarer: