onsdag, juni 13, 2007

Mycket roligt som händer

Igår fyllde jag år. En rolig men ganska hängig födelsedag. Sov hela förmiddagen eftersom min eländiga förkylning aldriv vill ge sig och eftermiddagen åt vi god middag här hemma och bara tog det lugnt. Jag har under flera år sagt att det är roligare att fira andras födelsedagar än min egen, men det är allt bra mysigt att fylla år ändå. En sak som är särskilt rolig är när bekanta som man sällan pratar med ringer och grattar! Sedan är det ju sällan tråkigt att få paket, det kommer det nog aldrig att bli. Det enda som kändes lite konstigt med denna födelsedagen var att jag fortfarande hade studentfirandet i huvudet.

Idag hade lillebror sommaravslutning. Lite sommarstämning gav det, men de sjöng varken Den blomstertid nu kommer eller Idas sommarvisa. Synd tycker jag! Den där riktiga stämningen vill liksom inte infinna sig utan de sångerna...

Ikväll är det säsongsavslutning av LOST. Spännande.

Imorgon åker jag och Daniel till Kreta. Ska bli fantastiskt mysigt! Jag hoppas på att vara ännu lite friskare tills imorgon. Ska bli skönt att komma bort lite. Nu verkar det ju bli kallare här hemma också. Det är bara att hålla tummarna för att värmen kommer tillbaka till midsommar!

1 kommentar:

annen sa...

Grattis i efterskott! Ha så kul på Kreta!