lördag, juni 09, 2007

För jag har tagit studenten..

.. och jag kan fortfarande inte fatta det! Det känns helt fantastiskt! Dagen gick så otroligt fort att den kändes som en dröm. Nu har jag ägnat två dagar åt att försöka smälta det hela men det går nästan inte. Det råder ingen tvekan om att det var en av de bästa dagarna i mitt liv!

Det gick verkligen i ett; Uppstigning 05.00, avfärd hemifrån 06.30, champagnefrukost hos Nora 06.45, avfärd till skolan 07.50, fotografering 08.10, samling i klassen 8.30, samling på IT/Media 9.30, studentlunch i idrottshallen 10.30, utspring 13.00, flakfärd (livsfarlig) 14.00, hemma 17.00, 22.00 avfärd till Park Lane, natten: fest.

Allt var verkligen helt underbart, om man ska utse dagens höjdpunkt så blir det en lång lista. Utspringet var så himla härligt, då slog det mig att jag faktiskt var ute från skolan och glädjetårarna sprutade när alla kom fram och grattade. Mottagningen här hemma var också helmysig, alla goa släktingar och vänner är verkligen supermysiga. Som kronan på verket avslutades kvällen på Park Lane där det firades med Daniel och alla goa vänner.

Bild från efterfesten.com. Jag har inte orkat/hunnit lägga in mina egna kort än.