fredag, juni 29, 2007

Megaledig

Ena stunden är jag överlycklig för att jag kan ta det lite lugnt, men andra stunden blir jag hur rastlös som helst. Det är helt underbart att vara ledig, men det är lite läskigt också - ovant liksom. Fast nä, vad dumt det lät. Det är sagolikt underbart, ska bara vänja mig först.

Var hos läkaren igår, eländet jag fick efter studenten ville inte gå över. Fick andas in konstig gas och köpa massa nya mediciner. Detdär med astma är inte kalas kan jag konstatera ganska lätt. Jag tycker jag jämt får problem med luftvägarna.

Vill bara tillbaka till Kreta nu - veckan där gick alldeles för fort. Vi hade världens mäktigaste havsutsikt och bodde precis på stranden. Det var så himla mysigt att bara sola och bada hela dagarna. Stränderna på Kreta var helt underbara, speciellt Elafonissi där jag plaskar på bilden. Det vattnet var inte av denna världen.

Inga kommentarer: