lördag, april 21, 2007

Solen är tillbaka!

När regnet kom i veckan blev jag riktigt deprimerad. Allt det fina vädret har gjort en så bortskämd och jag hade nästan glömt hur tråkigt allt är när det är helt grått. Men nu skiner solen och det har äntligen slutat blåsa också!

Jag var blåste nästan bort när jag gick längs Avenyn i torsdags. Helt allvarligt. När jag satte fram en fot kom en så stark vind från sidan att benen höll på att blåsa undan under mig. Inte så snyggt sätt att ramla på, men jag klarade mig precis. Det ironiska var att jag på förmiddagen hade tänkt tanken att det skulle se väldigt lustigt ut att blåsa omkull för att vinden tog tag i benen.

Idag måste jag plugga lite. Har börjat läsa en ny bok också - Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson.

Bild från bokus.com.

Inga kommentarer: