torsdag, april 26, 2007

Bonden is back!

Nu är det snart dags för en ny omgång av Bonde söker fru. Jag såg några avsnitt förra säsongen och måste erkänna att det var ganska underhållande, hur pinsamt det än är. Jag hade väldigt svårt för den delen när vissa tjejer blev bortvalda - det var bara hemskt. Det roliga var att se hur bedårande kära vissa blev.

Att jag gillar programmet beror kanske på att t jag är gammal hästtjej. Min första kärlek var faktiskt väldigt bonnig, eller ja hästig i alla fall. Även om jag inte längre är lika frälst i bönder så har de allt en viss dragningskraft. Nu för tiden dras jag till killar med lite mer glamourös eller rockig stil. Konstigt.

Favoriterna blir nog gitarrspelande Karl-Petter och cowboyen Anders. Nytt för i år är att det även finns kvinnliga bönder med.



Bilder från tv4.se.

Inga kommentarer: