måndag, april 09, 2007

Påsk!

Nu är påskhelgen nästan över vilket gör att påsklovet också är finito. Fucking jävla tokslut. Jag tyckte om att ha ledigt. Jättemycket.

Jag har i alla fall haft ett bra lov (bortsett från att den kändes så kort som alltid). Påskafton firades med middag hos Daniels familj. Däreftert gick vi till Daniels vänner som förfestade för fullt. Jag kan säga att det var ganska grabbig stämning. Det var jag, sju grabbar, massa öl, massa snus. Men det var mysigt ändå, stämningen var bra grabbig, inte dåligt grabbig.

Ikväll ska jag rida, och hoppa - toooknervös. Hoppar bara om jag får en hoppvillig häst, annars kommer jag fetbanga!

Vad har då varit bäst med påsken? Mitt stora rosa påskägg, självklart. Fick det av Daniel! Det var trevligt innehåll i form av en The Police skiva och godis. Men det rosa ägget var liksom halva nöjet.

Inga kommentarer: