lördag, januari 14, 2006

Trött som satan

Ja nu går det utför.

Åldersnojjan börjar infinna sig på allvar, och jag känner mig rejält sliten efter en (1) enda skoldag.

Smärtor i midjehöjd har jag fått, eller har varit där ett tag rättare sagt. Jag börjar nu spekulera och bli orolig, gahh inte utbränd väl? Eller ännu värre, shit, cancer? Nä bort med dig, din avskyvärda tanke! Vad det än är så vill jag inte hamna sjukdomsträsket med allt vad det innebär igen.

Har haft härliga dagar i Sälen, kom hem i torsdags. Utan Sälen hade det nog blivit psykisk kollaps när skolan började. Men nu är det igång, och nu ska den gå fort, sen blir det sommar.

På resan gick en del Bolibompa i bakgrunden. Då (kalla mig inte pervo nu) sa bolibompakillen det mest märkliga. Usch vilken våldsam pinne, jag gillar min pinne bättre. Min fredliga lilla pinne. Hm. När vi ändå är inne på storlek, så läste jag något häromdagen. Jag som alltid har sagt George Clooney.

Nu hänger dendär debattartikeln över mig som ett stort moln. Kul att tänka på skolan en lördagskväll. Jättekul.

Hade en härlig shoppingrunda idag. Den var som en lisa för själen!

Inga kommentarer: