måndag, januari 16, 2006

Jag kan estetik

Börjar känna mig stel nu efter dagens idrottslektion, och jag vill helst inte tänka på hur stelt det kommer kännas imorgon. Sålänge träningsvärken håller sig på en viss nivå är den som bekant rätt skön. Då infinner sig ett härligt välbefinnande, och man känner sig bara sååå duktig. Det känns dock som att det kommer att bli träningsvärk av den värre graden imorgon.

Jag har fått ont strax under revbenen. Känns muskelbristning. Känns oroande om det inte är det.

Idorotten i morse började inte bra. Jag hade glömt min sport-bh hemma. Det var väl själva, argh! Kändes som att jag blev lite distraherad i min viktiga packningsprocess av träningsväskan. Jag nämner inga namn. Bara att man inte ska fråga andra om man kan kombinera ett Nike-linne och ett par Adidas-shorts. Bättre att koncentrera sig istället. Tilläggas ska att jag överlevde ändå, det gick bra med vanlig BH, undra varför? Men många av mina vänner har tydligen alltid vanlig BH på idrotten utan problem. Så jag kanske inte måste få komplex. Bara lite.

Jag Sofia. J-A-G. Fick MVG i Grafisk kommuniation. Det kostade en blod, svett och tårar. Eller ja, svett å nån tår i alla fall. Men jag klarade. Det är i hamn, och gud vad det är tillfredställande att ha lite marginaler på sin sida ibland. Du har inget sinne för estetik. Lång näsa med stödhjul på dig!

Inga kommentarer: