torsdag, december 01, 2005

Sjuk men lycklig

Jaha ja då var man sjuk. Då slås man plötsligt av hur fruktansvärt trist det är att gå hemma. Drömmen som kommer över en vareviga morgon när klockan ringer omänskligt tidigt blir sann, och man får ligga kvar i sängen. Men fy och usch vad tråkigt det är att vara sjuk. Man känner sig allmänt borta och gör inget nyttigt. Tacka vet jag skolan ;) (ironi- himla nice att slippa skolan litegrann)

Men när man då sitter där och känner sig eländig, och tror att inget i hela världen kan få en på bättre humör. Då kommer min kära far hem. Jag har hämtat dem! Jag fattar ingenting eftersom hjärnan var inställd på halvfart, vilka?! Sen slår det mig, jaaa! Jag fick fart på de febertrötta benen och där stod pappa i dörren med mina nya skidor. Madshus Suprasonic C3 Dessa perverst snygga skidor bara stod där, den fräscha lacken blänkte i skenet från lampan, och en läkande känsla infann sig :)

Blev grymt inspirerad att åka skidor, men jag är inte alls tränad. Synd. Tjej-/Kortvasan hade varit himla roligt till våren!

För alla er som har lyckats undgå att se årets tuffaste reklam så checka denna sida. Den är ett av reklambranschens mästerverk genom tiderna enligt min mening!

Jag hoppas att ett "mirakel" sker inatt, så att jag blir frisk och kan gå till skolan. Fy vad fruktanvärt det lät - Ungefär som att det var vad jag önskade mest, att gå till skolan. Jag menar, mitt livs kärlek hade kunnat få dyka upp också, och jag hade kunnat få beskedet att jag vunnit en förmögenhet. Det hade varit helt okej.

Inga kommentarer: