måndag, december 26, 2005

Jul, Jul - strålande Jul

Annandagskvällen. Julens sista kväll, sen är det adjöken för den här gången! Blandade känslor detdär, det tog slut väldigt fort, men jag kan inte vara annat än nöjd.

Besöket av mormor gjorde helt klart julen mer högtidlig :) Igår körde vi Rappakalja hela familjen (inkl. mormor) jag VANN ska tilläggas. Har även spelats mycket Fia-med knuff men Mia, känns duktigt att ägna sig år klassiska familjespel.

Fick en hel massa fina klappar av tomten. Smycken, pengar, kläder, smink och andra vackra ting.

Idag var det släktmiddag hos Karin som faktiskt, tro det eller ej, var riktigt trevlig. Tittade på farmor och farfars bröllop o "följderna", alltså pappa m. syskon vilket var fantastiskt skoj.

Talades en hel del tennis vid bordet, och då nämner jag för kusin Kicki namnet på han med stort H. Då utbrister hon Men vi lekte ju när vi var små! Jag höll på att smälla av! Kände hon honom? Jo på sätt och vis. De gick i samma klass under många år. Ahhh, har du skolkort? Det hade hon från både grundskola o gymnasiet, så gulligt! Fick mig att tänka på hur han ser ut nu. Han är inte av denna världen.

Ser fram emot en match mot Niklas i veckan, han kommer att krossa mig, hehe.

Ikväll var det ett kärt återseende mellan mig och mysbyxorna. Härligt. Har varit uppklädd på tok för mycket.

Även om julen nu är över å det känns lite trist (den gick förbi i ultrarapid ) så känns den ändå lite skönt. Jag vill ju ha saker avklarade, och nu är julen avklarad. Man kan börja blicka framåt. Vi börjar med shopping imorgon.

Inga kommentarer: