tisdag, december 27, 2005

Traumatiskt

Sitter här och tänker till tonerna av en helt fantastiskt vacker live-version av U2:s New years day. Vet man då att jag dessutom anser den låten vara ett av världshistoriens ja.. mästerverk, då förstår man vart jag befinner mig nu. Även om det är svårt att sätta fingret på. Någonstans svävandes är det nog i alla fall, typ vid molnen.

Det tragiska är dock att när jag svävar där uppe så kommer jag på att jag inte såg konserten i somras. Mitt i ett såntdär Shit nu är jag frälst parti kommer jag på det. Skit också! Insikten att jag missade den. U2 konsterten. Jag ramlade ner illa kvickt från molnen och det gjorde jäkligt ont.

Var på rean idag. Shit vad mycket folk, jag blev trött fort och tyckte inget passade. (Kändes redan som det bara fanns XL kvar, dag två på mellandagsrean, hmpf) Utom en fin tröja som var en av dagens klara ljuspunkter. Det hade kunnat bli en tröja till - en jättesöt vit från MNG. Jag hoppar glatt ut från det smockade provrummet yeees jag hittade ett reaplagg här. Men när jag går ut ur provrummet ser jag ett pyttelitet hål på ärmen - ett litet djävulshål. Typiskt.

Blev våldgästad av Pär, Magnus å nån kompis vars namn är lätt att glömma. Rar eller hur Pär? Pär blev påkärd idag, stckars liten. Den dumma bilisten sabbade ett besök på Lager 157 som skulle ägt rum imorgon. Men ännu värre, han skadade lillebror!

Inga kommentarer: