onsdag, november 30, 2005

Jag = Lat?

.....Nooo.. Eller jo. Är så (in i bänken - för att inte svära) - kuk i anus trött* på skolan just för tillfället. Känner mig som en schleten jävla disktrasa på två ben. Jävligt roligt. Grannen såg förskräckt ut när jag hejjade idag, jag hade tagit en promenad = typ 200 meter (osminkad, förkyld och allmänt trött) Stackarn, hoppas han slipper psyket nu. Mitt fel, stackars barn. Ensamt är det också. Jag kommer leva i celibat resten av mitt liv, funny! Vinna pris som årets mest osexiga kvinna ;) YEEEES!

Hur som helst. Lite ironiskt var det kanske, men jag är trött nu, vill inte gå i skolan mer, har ju för sjutton varit ledig två dagar precis, det är ju som en helg.. Hmm..

*Vissa uttryck har tagit plats i mitt vokabulär pga av dåligt inflytande från klasskillarna, Linn får kanske ta åt sig lite ära också, men det är nog Fredriks fel att hon är sån. Eller tvärtom. ÄSCH!

Inga kommentarer: