lördag, augusti 26, 2006

Mycket nyktert

Igår var en nykter kväll, idag känner jag mig grymt bakis, ehh?! Jobbigt värre! Det var i alla fall en hemskt trevlig kväll hos Isabelle igår. Träffade Karl som jag inte sett på två år, det var skoj!

Jag och Madde satt och planerade skidresor, weekends och en liten trip till Paris. Vore inte helt fel!

Nu är massa söta RG:are i Norge och hälsar på allas vår Lars. Kempe sköj!

Oemotståndlige Lars.

Fotnot: Jag hade tidigare avslutat sista stycket med Roooligt, lite dumt med tanke på att Lars är norsk. Sebastian påpekade att: Roooligt, betyder lugn på norska så egentligen ska det stå kempe sköj. tänk dig själv att du blir fast av politi och de skriker nu får du vare jävli rooolig. och du bara drar typ ett dåligt skämt eller nått, det kan ju bli as fel. Puh! Tack Sebbe!

3 kommentarer:

SebbePunk sa...

Lars är min! jag märkte honom den dagen med en öm kyss som bevis på min kärlek. en kyss med mycket läppstift... det v ar grymt kul att se lars igen btw!

sofia, We missed you!

SebbePunk sa...

roooligt, betyder lugn på norska så egentligen ska det stå kempe sköj. tänk dig själv att du blir fast av politi och de skriker nu får du vare jävli rooolig. och du bara drar typ ett dåligt skämt eller nått, det kan ju bli as fel.

Fialottan sa...

hahaha! du är ett geni! (eller så är jag jävligt dum...) borde ändra det kanske :)