måndag, augusti 21, 2006

Fuck x 4

Fuck #1 Skolan. Känns väl sådär. Det var dock en underbar känsla att kunna skriva in den stora dagen. Dagen då jag tar studenten. Boka den sjunde juni vänner!

Fuck #2 Folk vet att jag är spindelrädd. Mycket spindelrädd. Tänk då att jag stod och fönade håret imorse. Framför mig kryper då en vidrig spindel med en jäkla massa ben. Jag blev som förstenad, stod och stirrade och försökte säga åt mig själv att inte börja gråta.

Det värsta var att den var på väg in under min byrå. Vad gör man om den går in där? Den kan ju gömma sig då! Jag skulle gå mot dörren och ropa på pappa, men insåg då att jag inte vågade gå förbi spindeln om den inte var under byrån.

Spindeln kröp in under byrån. Jag ropar på pappa. Pappa flyttar både byrå och soffa men hittar ingen spindel. Noooooo.

Fuck #3 Ringde Sebastian, Sebbe, Storebror (kärt barn) förrut. Då skulle han precis spela basket. Har inte pratat for ages, han var i Grekland hela förra veckan. Hallå! Jag får ju Sebastian-abstinens för sjutton!!!

Fuck #4 Nu är jag sugen på godis också.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag e oxå sugen på godis