tisdag, augusti 15, 2006

Jag får inte upp den.

På det nyss avklarade lägret kom det massa grodor ur allas munnar. Skrattas gjorde det, kanske för att man är konstant trött, eller som i mitt fall - är sjukt lättroad.

Jag: Faaan, jag får inte upp den.
Sebbe: Klart du får, fortsätt.
Jag: Men seriöst, jag har den mellan långfingret och pekfingret nu, det kommer aldrig att gå.
Sebbe: Jo nu går det snart.

Lustigt när man inser att det inte alls låter som att det är mobiltelefonen jag fiskar efter.

Eller....

Margarita: He's teasing me, make him stop.
Jag: You have to hit him, hit him hard!
Margarita (mycket uppgivet): I did but he liked it.

Imorgon ska jag träffa Bella, jaaaaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan jag ska oxå börja blogga, det här e ju asgrymt!

Fialottan sa...

Tack raring! ja gör det, looking forward to read it!