måndag, augusti 28, 2006

Jobbigt plugg

Rolig eftermiddag, verkligen. Idag bytte jag individuellt val till Engelska C, efter mycket tjat på expeditionen och på lärare. Nu gör jag läxan - den är jobbig.

Jag tyckte att det var bra att ha den som förberedelse för Cambridge-engelskan i vår. Det står jag fast vid. Men seriöst, jag vet inte längre om jag vill ha fem timmars engelska i veckan i ett helt år. Fem fucking timmar.

Dessutom har jag kommit fram till att jag faktiskt verkligen ville läsa Turism i nästa läsperiod. Även om det innebär att jag måste avverka Småföretagande A först. Åh, det kanske blir ett byte imorgon igen, även om det känns aningen pinsamt efter allt tjat att få byta.

Jag är verkligen inte på bra humör nu. Jag är sjukt trött på min kuk-i-anus-dumma lånemobil också. Det tar ett halvår att skriva ett sms och knapparna är så små att jag kommer åt typ tre stycken för mycket när jag ska skriva.

Jag träffade Marika idag. Vi pratade massa häst vilket var helt underbart, precis som förr!


I wanna run,
I want to hide
I wanna tear down the walls
That hold me inside.
I wanna reach out
And touch the flame

Inga kommentarer: