torsdag, augusti 24, 2006

14 spindelben

Gör: Har en trevlig pluggpaus.
Ohalala: Nelly Furtados Maneater, I just love that song!
Planer: Är typ fullbokad på både helger och veckor i en månad framåt. Känns lite miffo att vara så upptagen med det är mycket roliga saker. Och mycket plugg - såklart.
Icke såå bra: Stövlarna jag köpte igår. De ser ut som ridstövlar typ, himla fina. De ska lämnas tillbaka, var ett rent impulsköp och jag behöver massa andra saker nu!
Yuck: Imorse var de en stor spindel inne på toan (ständigt återkommande bloggtema). Den var inkilad mellan en list och väggen. Jag såg inte själva kroppen utan bara typ 14 ben som stack ut. Detta kan inte stämma tänkte jag, ser jag dubbelt? Nope. Det var en stor spindel som hade fångat en annan.
Vill: Åka utomlands på höstlovet. Någon som vill hänka?!

Ljuva Grekland!

4 kommentarer:

SebbePunk sa...

greklan e frejsht!

SebbePunk sa...

greklan e frejsht!

SebbePunk sa...

oj nu sa jag det två gånger...

Fialottan sa...

Haha det bra, blir svårt att missa :)