onsdag, augusti 30, 2006

Jag vill åka bort!

Vardagen är inte så hemsk egentligen,
skolan suger inte såå hårt.

Det är bara det att jagt vill åka bort och göra en himla massa saker.

1. Åka skidor. Det är höst i luften och då börjar jag alltid längta efter vintern.
2. Åka till Paris eller London. En stadsresa vore inte fel, Budapest verkar spännande också.
3. Sol och bad. Den klassiska och underbara solresan,
det spelar ingen roll vart den går, bara jag får en strand.
Fast jag har ju aldrig varit i Thailand förstås...

1 kommentar:

SebbePunk sa...

jag har funderat på att åka till paris me. pappa har en lägenhet genom jobbet där som inte alls e så dyr sen om man e några så blir det ju ännu billigare. jag kan typ åka när som hälst. man kan ju lika gärna dra till paris nu när man varit i norge. Allt e ju fan billit efter man varit där.