fredag, november 18, 2005

Dra på trissor!

Kan det vara sant? Inte kan väl Fialotta ha skapat sig en blogg och det har funkat? Well, det återstår att se ;) "Publish Post" knappen kommer onekligen att kännas magisk denna mycket mörka och underbart frostiga fredagskväll!

Har tittat på Idol ikväll, otroligt vacker sång av både Sibel, Agnes och allas vår Sebastian! With or Without You "Inte fan kan nån annan än Bono sjunga den" tänkte jag, men ack så fel, Sebastian kunde!

Vill ha ny vinterjacka. Imorgon ska jag lämna tillbaka den himmelska dunjackan jag köpte förra helgen för att satsa på nåt längre, lär aldrig hitta nåt :( Tror bestämt jag får ringa ner en viss modeexpert från Stockholm ;)

Mardrömmarnas mardröm kom till mig inatt, därmed har en viss trötthet har slagit in. Jag drömde att jag hade en spindel i ansiktet, så när jag vaknade klockan två gick det inte att somna om förrän tre. Jobbigt värre.

Julsuget är starkt nu. Pepparkakor, glögg, julmust,levande ljus, clementiner, you name it! Jag vill ha allt detdär nu! Och julshoppa gosh vad kul!

Nej nu jag ska borta tänderna till tonerna av Fix You. Vackert.



Inga kommentarer: