måndag, maj 15, 2006

Sofia

Idag är det min namnsdag. Vi brukar inte fira namnsdagar så mycket i vår familj men idag gjorde vi tydligen det. Hade namnsdagsfika med mumsig kladdkaka. Den var precis lagom kladdig (färdigköpt), tror att det var Frödinges, värd att prova.

Jag fick ett jättesött rosa halsband av Johan och ett nice läppglans från Oriflame av mamma. Fick även en deodorant som luktar som en av mina favoritparfymer - Evidence. Kila till närmaste Yves Rocher butik och lukta, det finns en del i den serien. Mycket parfym för pengarna, det är en av de bästa jag haft. Den håller helt klart samma klass som till exempel Miracle och Attraction från Lancôme.

Dagen till ära sätter jag in ett ego-kort på mig själv som pappa tog igår. Jag lekte lite med kurvorna i PS, trots att jag inte hade tid. Gör alltid sådana saker när jag borde plugga.

Rackarns.

Inga kommentarer: