söndag, maj 14, 2006

Oj oj oj!


Gissa vilka som gick vidare i göteborgstalangen igår? Jo det gjorde Generation, med min grabb på bas.

Det var ganska roligt faktiskt. Daniel var väldigt skeptisk innan. De var anmälda i fel genre, surt tänkte man liksom då.

Hur som helst tog jag med mig min kära syster till Meeths. (Det kändes som att vi höjde medelåldern litegrann därinne). Generation var andra bandet ut, gött tänkte jag och syrran som inte ville spendera hela kvällen där.

Nisse var noga med att poängtera att han var singel och gav bort sitt mobilnummer (undra om det var hans?) Sedan slängde han av sig jackan på scen. Jag tror att hans telefon gick ganska varm inatt.

Mindre roligt var väl att PJ (om han heter så?) pajjade en sträng på första ackordet så han försvann från scen. Jag tyckte att jag hörde Detta var fanimej den sämsta spelning jag gjort efteråt. Daniel & co ville därifrån fort för de var som sagt inte så nöjda. Jag valde att gå med syrran och ta en fika för jag skulle bli tvungen att gå upp tidigt o plugga idag.

När jag kom hem så ringde Daniel och sa att de hade gått vidare. Kul!

Inga kommentarer: