tisdag, maj 30, 2006

Melrose Place

I förmiddags satt jag och pluggade. Jag hade sjukt svårt att koncentrera mig så jag provade att lyssna på lite olika sorters musik. Det slutade med att det blev en gammal blandskiva med lite uttjatad och tråkig musik.

Då händer det! Scorpins med Wind of Change kommer och jag får värsta minnesbilden. Bilden av Allison och Billy från Melrose Place. Allison skulle flytta långt bort, och de hade avskedsfest med hela gänget på stranden. Gissa låt? Jo Wind of Change!

Den serien var verkligen helt underbar. Alla låg med alla. Alla gifte sig med alla. Den enas man hade gjort bästisen med barn. Folk förgiftade varann, sprängde hus och kidnappade sina exmakar och massa sjuka saker!

Jag saknar verkligen Amanda, den bitchiga och perfekta.
Allison, den söta och tragiskt nog alkoholiserade.
Den vidrige Michael som hade vart gift (!) med hälften av tjejerna i serien.
Jake den snygga.
Stackars Sydney, som gifte sig hit och dit, var prostituerad och dog mot slutet (bilolycka?)

Ja listan kan göras lång, kolla in alla karaktärerna här.

Inga kommentarer: