fredag, mars 14, 2008

Sex and the city - The movie



Med tanke på vilken Sex and the city -abstiens jag har mår jag inte direkt bättre av att tänka på hur lång tid det är kvar till filmen kommer ut. Jag blir helt extas av trailern, det känns som det är hundra år kvar.

Jag har alltid tyckt att folk som köar i flera dygn utanför biografer eller arenor, inför ett biljettsläpp måste ha en skruv lös. Då har man gått från att vara ett fan till att vara fanatisk.

Men nu. Nu kan förstå det beteendet. Nu kan jag för första gången tänka mig att själv tälta utanför biografen för att få biljetter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller så fullständigt med dig. Jag har drabbats av jordens abstinens här. Jag passade på att se om alla säsongerna här inför filem men det gick för fort och nu har jag sett klart och det är jättelångt kvar till filmen går på bio i Sverige. 38 dagar liksom... Vad ska vi stackars flickor göra?