lördag, juli 07, 2007

Sommarlovsdag

Trots regnet har denna dagen varit riktigt härlig! Det känns både mysigt och lite lyxigt att vara ledig. I förmiddags var jag med mamma och pappa vid Nääs slott och promenerade. När pappa fotade mig innan balen så glömde vi ett stativ där som vi var tvugna att hämta. Inte mig emot, för jag älskar verkligen naturen vid Nääs! Jag hade en (dock väldigt kort) karriär vid Nääs ryttarförening. Det blev alldeles dock för långt att åka till den ridskolan. Synd!

Ikväll ska klassen träffas hemma hos Ellen. Eller ja, den gamla klassen. Mysko klang i de orden! Hur som helst ska det bli jättekul, kanske blir det lite bowling också. Hoppas på det! Sist vi bowlade sprack Linns jeans under hennes första försök. Tråkigt med jeansen med ruskigt roligt!

Inga kommentarer: