onsdag, juli 11, 2007

Lill-Jimmy

Gud så lustigt. Såg rubriken Svenskarna dricker mer än någonsin på expressens hemsida och tog mig en titt. Där dyker lille Jimmy Jansson upp i en enkätundersökning som kompletterar artikeln. Han fick frågan Varför dricker ni mer sprit och vin i Värmland?

Jimmy Jansson, 22, artist: Jag har ingen aning, själv dricker jag nästan aldrig vin. Jag trodde att det var bärs som ökade faktiskt, alla mina kompisar dricker öl.

Det kan ju bero på att en majoritet av Jimmys polare fortfarande går i högstadiet. Jag kan inte hjälpa att jag skrattar men jag har aldrig fattat charmen med honom. Han ser ju ut som en liten pojke. Men nu har han ju faktiskt blivit pappa och allt. Gode tid, Jimmy Jansson är väldigt svår att se i rollen som familjefar.

Bild från expressen.

Inga kommentarer: