söndag, mars 11, 2007

Turridning

Idag har jag och Marika gjort något vi pratat om i evigheter men som aldrig blivit av - ridit islandshäst. En jobbarkompis till Marikas mamma frågade om vi ville följa med till Raudhetta islandshästar där hon brukar rida, så vi sa självklart ja!

Jag fick en rida helt underbar häst som heter Stjärna (bilden). Hon var härligt pigg och det kändes inte alls särskilt ringrostigt trots att det var så längesedan jag red. Jag trodde jag skulle bli halvskraj när vi red fort men istället njöt jag för fulla drag! Tack söta Stjärna!

Både jag och Marika var väldigt nyfikna på tölt. Det kom inte ihåg det så väl! Första gången jag töltade idag fick jag världens största och fånigaste leende, det var underbart! Och riktigt kul var det att rida i full galopp på skogsvägar igen, det lilla jag ridit på sistone har varit på bana så idag kom en grym frihetskänsla! Jag insåg verkligen hur underbart det är att rida! Jag lär besöka det stället flera gånger, de var verkligen helproffsiga och hade ett bra upplägg på ridningen.

Bild från Raudhetta islandshästar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Once you have your chat profiles ready, (Yahoo, AIM, etc.

And there have been sweet men; intelligent and funny, some recently divorced, others just lonely and in search of someone to talk to who wasn't a guy. While the typical webcam model earns about $6,500 per month, they can do far better by creating an existing persona that literally brings in multiple clients simultaneously and keeps them there, even while drawing in a lot more observers.

Here is my web site - webcam models

Anonym sa...

There are lots of satisfied users that verify fat loss of up to 5lbs a week or maybe more,
even though, like all weight-loss product, benefits vary from anyone
to a higher. You need to come up with a diet plan that can
keep you eating the proper volume of calories each day.
For that reason what negative effects could Phen375 have.


Feel free to visit my website :: diet pills

Anonym sa...

Hi there to all, how is all, I think every one is getting more
from this web site, and your views are pleasant designed for new viewers.


Visit my blog post: law firms phoenix arizona