tisdag, mars 13, 2007

Spexig sittning

Igår var det en riktigt fullspäckad dag. Förmiddagen ägnade jag åt att skriva praktikrapport - det gick sådär, solen sken så fint utanför fönstret.

När klockan närmade sig fyra bar det av till Älvsborg för fotografering. Klockan nio kom jag hem och klockan tio åkte jag in till stan igen. Det var premiär på Handels spex igår pch jag skulle vara med på sitttningen efteråt eftersom Daniel spelade bas. Tyvärr kunde jag inte se själva föreställningen eftersom jag var upptagen - det var lite synd! Sittningen ägde rum på Vice versa på Kungsgatan. Det hela var himla trevligt och maten gick hem. Till förrätt blev det skagentoast och till huvudrätt serverades kycklingfilé med mozarellaost, inlindad i parmaskina, med marsalasås. Me like!

Vi gick ganska tidigt så vi var hemma vid tre. Tur var det för nu ska här pluggas hårt! Phu.

Inga kommentarer: