torsdag, oktober 12, 2006

Gull-Johan

Nu är jag lite piggare, men jag har fått sjukt ont i halsen. Känns som det aldrig ger sig.

Idag har jag fått lite ny musik, en hel del bra måste jag säga! Every You Ever Me med Placebo är grym! Hellacopters är inte heller fel har jag kommit fram till, tokigt va?

Jag har fått en himla längtan efter vitt guld, är skidsugen som sjutton. Vill gärna åka till Hemsedal på jullovet, sägs att det är fint där. Måste i och för sig bli frisk först.

Johan har varit så knäppt söt när vi har ätit idag.

Fia: Men varför äter du inte köttbullarna Jois?
Johan: De är så goda så jag sparar dem till sist!

Fia (som är strängt uppfostrad vad gäller bordsskick): Johan, stoppa in hela pannkaksbiten i munnen istället för att sitta och mumsa sådär.
Johan: Jamen jag kysser den lite bara (och förvrider ansiktet rejält, enbart för att få mig att bryta ihop av skratt och han lyckas alltid!)

Inga kommentarer: