onsdag, februari 07, 2007

Jävla skit.

Efter flera veckors velande bestämde jag och Daniel oss för vilket hotell vi skulle boka för vår Greklandssemester i juni. Vi har pratat om detta ett bra tag men Daniel har ju aldrig tid att ta tag i saker som inte rör hans jävla utbildning.

Jag bestämde mig för några hotell jag ville att Daniel skulle välja mellan. De var egentligen lite dyra, men nu vill jag unna mig det, tänkte jag. Idag var vi äntligen överens och jag sa nyss till honom; bra då bokar jag imorgon för jag är ledig.

När jag går inte på hemsidan märker jag att de under dagen tagit bort kampanjrabatten de haft i flera veckor. 1000 spänns rabatt var väck. Jaha ja.

Jag kan självklart boka imorgon ändå. Jag tappade bara lusten så grymt nu. De kommer skratta åt mig på resebyrån. Haha, det var hon som missade vår kampanjrabatt som vi haft i flera veckor. Hur kan man vara så dum att man ringer ett par timmar efter att vi tagit bort den.

Jag vill hit. Nu.

Inga kommentarer: