söndag, november 12, 2006

Oh dear.

Nu var det ett jäkla tagsen sist. Detta har hänt..

- Har haft en überhärligt höstlov. Det var sagolikt att få vara ledig litegrann.
- Jag har fått två nya mediciner, nu jäklar ska jag bli frisk. Det har jag bestämt.
- Jag har shoppat jättemycket. Stövlar, kappa, tröjor. Tröst mellan alla astmabesvär? Kanske.
- En massa bio har avverkats. Jag har sett både Babel, Djävulen bär Prada och Borat på två veckor.
- Daniel har uppfunnit världens sötaste ord - pusslust.
-.. och det allra viktigaste. En vän till mig har väntat på en transplantation väldigt länge, det har varit en väldigt orolig väntan. Häromdagen fick han nya lungor. Lättnaden var helt grym, gäller det att hålla tummarna så hårt det bara går att allt fortsätter gå bra. Han är världens fighter.

Anmäl dig till donationsregistret på livsviktigt.se.

Inga kommentarer: