fredag, maj 18, 2007

Nästa ickeplanerade dag: 8 juni

Jag måste verkligen plugga idag. Och imorgon. Och i övermorgon. Phu. Sen så kommer trevliga saker som Jönköping nästa helg, det ska bli jättekul och träffa kusinerna! Men jag har nog aldrig känt mig så himla uppbokad.

En annan sak som är stressig är förberedelserna inför studenten, jag älskar det, men det tar tid! Jag har ordnat allt utom balväskan som jag tänkte köpa på Johans högtidskläder, hoppas bara den finns kvar. Ska ha en champagnefärgad eftersom min röda klänning skimrar i den färgen. Sen är det ju inbjudningskort som ska skrivas, håruppsättning som ska bestämmas och jag vet inte alls vad jag vill ha.


Bild från accessora.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi, lärare på skolan, pratar mycket om er som tar studenten nu... "Våra första som gick ut, tänk att de blivit så stora!"

Jag vill bara skicka några grattis- och lycka till-kramar till dig och hoppas att studenten blir underbar! (Dela med dig några kramar till Linnea också och om du träffar några andra från gamla mysklassen!)

Kramkramkramkramkramkram....
Lena