torsdag, maj 17, 2007

Hemma från Prag

Igår kom jag hem från den alldeles fantastiska staden Prag. Jag var där tillsammans med klassen, fredag-onsdag. Det var en helmysig stad och jag vill verkligen åka tillbaka. Jag hade oturen att få feber efter halva resan, men lyckades knarka bort den ganska bra med hjälp av Panodil och Ipren.

Pragspecial 2007
Drink: Sex on the beach
Citat: Ja, helium, det är ju sådant man tar när man ska föda barn (by Sara).
Bartender: Killen på Music bar, nära Music Club, han var helt makalös.
Shoppingfynd: Blommig klänning med svarta kanter, Fia goes mönster!
Osis: Klasskompis F glömde väska innehållande pass på färjan, men allt löste sig tack och lov.
Lyxigt: U Prince. När vi drack drinkar på takterassen började det blixtra. Flopp. Får ta och bo på det hotellet vid nästa Pragresa! Med kärleken.
Gott: Restaurang Giovanni. Fina pastarätter och pizzor.




Bilder: 1. Middag på Giovanni 2. Jag och Bella 3. Eh Karin, hur ser man seriös ut med en drink i handen?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blir rånda i Prag har varit där två gånger blev rånad båda